Wpływy do budżetu miasta ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej były w 2016 r. o ponad 6 mln zł większe niż rok wcześniej. Warszawiacy coraz chętniej kupują bilety w Punktach Obsługi Pasażerów, choć ten na stacji metra Stadion Narodowy należy do najmniej popularnych.
W 2015 r. wartość sprzedanych biletów wyniosła ok. 941,7 mln zł. W roku ubiegłym wzrosła o ponad 4,3 mln zł. do ok. 946 mln zł. Największy wartościowy wzrost został zanotowany w sprzedaży biletów w mobilnych automatach biletowych. W 2015 r. pasażerowie kupili w nich bilety o łącznej wartości ok. 63,5 mln zł. W roku 2016 wartość ta wzrosła do ok. 82,2 mln zł.
Duży wzrost sprzedaży odnotowany został również w Punkach Obsługi Pasażerów ZTM. W roku 2015 wartość sprzedanych w nich biletów wyniosła ok. 63,5 mln zł. W ubiegłym roku wzrosła do ok. 70 mln zł. Zwiększyła się również wartość biletów kupionych przez pasażerów przez telefon komórkowy. W 2015 r. wyniosła ok. 6,5 mln zł a rok później już było to ok. 9,3 mln zł.
Najpopularniejszymi punktami obsługi pasażerów są te na stacji metra Centrum. Pasażerowie kupili w nich bilety o wartości ok. 11,5 mln zł. Również wielkim zainteresowaniem cieszą się automaty biletowe stojące w obrębie stacji. Pasażerowie kupili w nich bilety na kwotę ok. 15,7 mln zł. Wartość sprzedanych biletów w obrębie stacji Centrum to ok. 27,3 mln zł, co stanowi prawie 3 proc. ogólnej wartości sprzedaży.
W pierwszej piątce najpopularniejszych POP-ów znalazły się również: Dworzec Wileński, Ratusz-Arsenał, Dworzec Gdański i Młociny. Najmniej biletów kupili w POP-ach: Świętokrzyska (na linii M2), Stadion Narodowy, Rondo ONZ, Nowy Świat-Uniwersytet i Marymont.
Wpływy ze sprzedaży biletów w 2016 r. były wyższe o ponad 6 mln zł w porównaniu do wpływów z roku 2015 r. Wzrosły z ok. 818 mln zł do ok. 824,6 mln zł.